Sunday, June 16, 2013

何國禧/何君諾 - 親親爹0地

上月介紹『友誼萬歲』時曾談到一位何姓男歌手,唱過一首膾炙人口作品,
父親節的這天答案揭曉,是真實的父子合作───『親親爹0地 』。
送這首歌給天下間愛錫爹0地的兒女,當然更要給肩負起照顧及保護家人責任的所有爸爸。
值得尊重,是經年累月生活上大大小小的一舉一動。



親親爹0地 1981
曲:Silversteinshel 詞 : 鄭國江

(子唱) 爸爸爸爸 如無紅日照耀 我們怎麼了

(爸白) 哦...如果個太陽唔照我地呢
你一定會覺得好驚奇喇 咁只要你擘大對眼 望住個天
(爸唱) 求求清風將你吹送到天上 那落日定把光輝照

(子唱) 爸爸爸爸 我怕那風不吹 我又怎麼了

(爸唱) 如果風不吹 空氣也不動
(爸白) 咁你只帆船仔就行唔到喇 紙鳶又飛唔起
小草睇見你咁可憐個樣呢 佢就會
(爸唱) 講比清風知 風會慢慢地吹送

(子唱) 爸爸爸爸 我怕草不生長 我又怎麼辦

(爸白) 唔 如果的草唔肯生長 咁或者你會喊喇
於是泥土就會比你眼既眼淚滋潤番
好似你錫爹地咁 的草就會越生越多喇
(爸唱) 這大地儘是小草苗

(子唱) 爸爸爸爸 如果我唔錫你 你估會點呢

(爸唱) 如你咁忤逆 小草長不成
成天黑嘛嘛 清風立刻停
(爸白) 所以你要知 如果你想呢個世界美麗同埋快樂呢
(爸唱) 你要熱烈地親親爹地 寶寶 要熱烈地親親爹地
(爸白) 聽到嗎 寶寶
(合唱) 要熱烈地親親爹地
(爸白) 你錫唔錫爹地呀 寶寶
(子白) 錫
(爸唱) 現在就親親爹地 寶寶 要熱烈地親親爹地
現在就親親爹地 寶寶 要熱烈地親親爹地


No comments:

Post a Comment